مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1396 ساعت 11:202018-01-12اجتماعي

شهرداری تهران نمی تواند به تنهایی درباره طرح جدید ترافیک تصمیم بگیرد


یک کارشناس ترافیک بر لزوم توجه به الزامات و پیش نیازهای اجرای طرح ترافیک جدید در پایتخت تاکید کرد و گفت: شهرداری تهران نمی تواند به تنهایی درباره طرح جدید ترافیک تصمیم بگیرد و آن را اجرایی کند.

- سید جعفر تشکری هاشمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح جدید ترافیکی پایتخت افزود: طرح ترافیک در دهه 50 با دو هدف عمده یعنی کاهش آلودگی هوا در هسته مرکزی شهر و کنترل جریان ترافیک و حجم ورودی خودروها به هسته مرکزی شهر که با توجه به قرار گرفتن مراکز تجاری و اداری در این منطقه افزایش یافته بود، اجرایی شد.

وی با بیان اینکه طرح ترافیک از سال 58 -59 اجرایی شد و طی سال ها تغییر نکرده است، گفت: طبیعی است که با توجه به اقتضائات روز، طرح ها باید به روزرسانی شود و نمی توان نسخه 30 ساله ای را برای همه زمان ها و شرایط اجرایی کرد.

این کارشناس ترافیکی با بیان اینکه در اواخر مدیریت شهری قبلی طرحی به نام LEZ مطرح شد که در این طرح شهر به سه رینگ اصلی تبدیل و موضوع معاینه پاک و محدودیت تردد بر مبنای آلودگی خودروها مطرح شد، گفت: کاهش آلودگی هوا با رویکرد زیست محیطی سبب شد که طرح LEZ مطرح و به تصویب شورای عالی ترافیک نیز برسد و حتی مراحلی از این طرح نیز اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران نمی تواند به تنهایی درباره طرح جدید ترافیک تصمیم بگیرد

شهرداری تهران نمی تواند به تنهایی درباره طرح جدید ترافیک تصمیم بگیرد