مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1396 ساعت 10:402018-01-12سياسي

دهقانی: قطعنامه مجلس نمایندگان آمریکا مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران است


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قطعنامه مجلس نمایندگان آمریکا با ادعای حمایت از اعتراض ایران را مصداق بارز دخالت در امور داخلی کشورمان دانست و تاکید کرد: - آمریکایی ها به جای دخالت در امور کشورها از کشتار مردم بی گناه همچون یمن جلوگیری کنند.

کمال دهقانی در گفت وگو با ایسنا در واکنش به قطعنامه مجلس نمایندگان آمریکا با ادعای حمایت از اعتراضات ایران، گفت: آمریکا با اتخاذ سیاست های دوگانه در ایران تنها به دنبال حفظ منافع ملی خود است و هیچ موضوع دیگری یعنی صلح جهانی، امنیت بین المللی و امنیت منطقه ای برای آمریکا اهمیتی ندارد.

این موضوع باعث اتخاذ سیاست های متناقض در آمریکا شده است.

وی افزود: بعد از اقدام مفتضحانه رییس جمهور آمریکا برای درخواست جهت برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای رسیدگی به اعتراضات ایران و مخالفت با اعضای این شورا در این جلسه، مجلس نمایندگان آمریکا دست به صدور قطعنامه ای با ادعای حمایت از اعتراضات ایران زد آن هم در شرایطی که همین چند ماه گذشته رییس جمهور این کشور در مقابل رسانه های جهانی مردم ایران را تروریست خواند.

دهقانی ادامه داد: مردم ایران به خوبی شاهد اتخاذ مواضع آمریکا در برجام و نقض پیمان همه جانبه اش در اجرای این توافق بین المللی چندجانبه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: قطعنامه مجلس نمایندگان آمریکا مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران است

دهقانی: قطعنامه مجلس نمایندگان آمریکا مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران است