مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1396 ساعت 10:102018-01-12پزشكي

ورود بی چادر و باآرایش به این بیمارستان ممنوع است


«بدون چادر نمی توانید وارد اورژانس بیمارستان شوید»؛ این را زن میانسالی که جلوی در ایستاده تا جلوی زنان مانتویی را بگیرد، می گوید.

از بیماران مانتویی می خواهند با چادر وارد مرکز درمانی شوند؛ - بدون چادر نمی توانید وارد اورژانس بیمارستان شوید ؛ این را زن میانسالی که جلوی در ایستاده تا جلوی زنان مانتویی را بگیرد، می گوید.

از بیماران مانتویی می خواهند با چادر وارد مرکز درمانی شوند؛ بیمارانی که گاه حالشان خوب نیست، نای ایستادن ندارند و برای راه رفتن به بغل دستی شان تکیه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق در ادامه نوشت: این شرایط ورود به برخی از درمانگاه ها و بیمارستان های پایتخت است؛ مراکزی که گاه بیماران به دلیل دفترچه بیمه ای که از آن خدمات می گیرند، ناچار به رفتن به آنجا هستند.

بیمارستان بقیه الله یکی از همین مراکز است که زنان مانتویی نمی توانند از در ورودی آن عبور و خدمات دریافت کنند؛ موضوعی که این بیمارستان در سایت خود نیز آن را به بیماران متذکر شده است: در این مجموعه ورود همه خواهران با پوشش چادر بوده و افراد غیر باید برای ورود از درِ انتظامات بیمارستان چادر تهیه کرده و با پوشش چادر وارد شوند و همچنین آرایش نداشته باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بی چادر و باآرایش به این بیمارستان ممنوع است

ورود بی چادر و باآرایش به این بیمارستان ممنوع است