مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1396 ساعت 10:012018-01-12پزشكي

کاهش روند مرگ و میر بر اثر سرطان


محققان تأکید می کنند میزان مرگ و میر بر اثر سرطان رو به کاهش است البته همچنان آمار ابتلای افراد به انواع سرطان زیاد است و در این راستا دانشمندان به دنبال کشف راه های درمان جدید هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، بر اساس آمار و ارقام به دست آمده از یک مطالعه، نرخ مرگ و میر کودکان آمریکایی بر اثر ابتلا به سرطان از ابتدای سال 1991 تاکنون حدود 35 درصد و در بزرگسالان جوان این کشور 25 درصد کاهش یافته است.

محققان تأکید می کنند با وجود اینکه میزان مرگ و میر بر اثر سرطان رو به کاهش است اما همچنان آمار ابتلای افراد به انواع سرطان رو به افزایش است.

به گفته دانشمندان آمریکایی، سال گذشته 4 درمان جدید برای بیماری سرطان کشف شد که هر 4 تای آنها پس از تحقیقات بسیار تأیید شده است.

مرگ افراد در کشور آمریکا به علت بیماری سرطان با 35 درصد کاهش در کودکان و 25 درصد کاهش در بزرگسالان جوان نسبت به سال 1991 روبه رو بوده است؛ این آمار نشان می دهد، 2 میلیون و 100 هزار فرد مبتلا به سرطان از مرگ نجات یافته اند اما همچنان درگیر این بیماری هستند.

بر اساس گزارش جدید انجمن بهداشت و درمان آمریکا (AACH)، تعداد افرادی که مبتلا به سرطان هستند از یک میلیون و 700 هزار نفر به 2 میلیون و صد هزار نفر تا 13 سال آینده خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش روند مرگ و میر بر اثر سرطان

کاهش روند مرگ و میر بر اثر سرطان