مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1396 ساعت 15:252018-01-11سياسي

بررسی رد تفحص از عملکرد وزارت علوم در دوران فرهادی/سوال از وزرای بهداشت و دادگستری


نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی سوالات نمایندگان از وزرای بهداشت و دادگستری، 9 لایحه و 8 طرح را هم در دستور کار بررسی خود دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوال نصرالله پژمان فر نماینده مشهد از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سوالات نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران از وزیر دادگستری در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس قرار دارد.

همچنین بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد بخش تولید با رویکرد اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مبنی بر لغو رسیدگی به اصل 85 قانون اساسی در مورد لایحه تجارت، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد نحوه اجرای قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و همچنین گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوران تصدی فرهادی و گزارش کمیسیون حمایت از تولید ملی در مورد اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار نیز طی جلسات علنی مجلس مورد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی رد تفحص از عملکرد وزارت علوم در دوران فرهادی/سوال از وزرای بهداشت و دادگستری

بررسی رد تفحص از عملکرد وزارت علوم در دوران فرهادی/سوال از وزرای بهداشت و دادگستری