مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1396 ساعت 09:352018-01-10پزشكي

روزهایی که با سرطان گذشت


انگشت های ورم کرده، بدنی که به علت مصرف داروها چاق یا به سرعت لاغر شده، ساعت های طولانی دردی که فقط خودت از آن خبر داری؛ همه این ها شکست می خورند زمانی که بخواهی در کنار سرطان به زندگی ات ادامه دهی و با آن مبارزه کنی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه سرطان سینه بیماری پر سروصدای این روزهاست اما یک روز، کاملاً بی سروصدا سراغت می آید، یک روز که بدون هیچ دلیلی به ذهنت می رسد دنبال نشانه های این بیماری سخت در بدنت بگردی.

خیلی از زنان به امید این که خبری از سرطان نیست نشانه های این بیماری را در بدنشان جست وجو کردند، اما وقتی نشانه ها را پیدا کردند، رنگ دنیا برایشان عوض شده، آن روز است که در مقابله با این خرچنگ که بر بدنشان سیطره انداخته واکنش مختلفی نشان می دهند؛ یا انکار می کنند و درمان را عقب می اندازند یا قبول می کنند و می جنگند؛ شاید هم همان روز اول روحیه شان را از دست داده و بازنده میدان شوند.

پرداختن به این بیماری و مصاحبه باکسی که با سرطان مبارزه کرده، کار آسانی نیست، امروز اِیدین عترتی زنی که در جنگ با سرطان پیروز شده رو به روی من نشسته، خانم جوانی که موهای کوتاهش چیزی از جذابیت های زنانه و نشاط جوانیش کم نکرده است و امید به زندگی در چشمانش موج میزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهایی که با سرطان گذشت

روزهایی که با سرطان گذشت