مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1396 ساعت 18:102018-01-09سياسي

واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه


روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی نسبت به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه واکنش نشان داد وتصریح کرد: همانگونه که در نشست خبری دبیر مجمع تصریح و تاکید شد صف معترضان به عملکرد دستگاه ها در سه قوه از عوامل ضد امنیتی و دشمنان قسم خورده ملت جداست و همه .

- روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی نسبت به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه واکنش نشان داد وتصریح کرد: همانگونه که در نشست خبری دبیر مجمع تصریح و تاکید شد صف معترضان به عملکرد دستگاه ها در سه قوه از عوامل ضد امنیتی و دشمنان قسم خورده ملت جداست و همه مسوولان باید حل مشکلات و رفع دغدغه های مردم عزیز را وجهه همت خود سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این مطلب به شرح زیر است: پیرو اظهارات سخنگوی محترم وزارت امور خارجه در باره سخنان دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام که در نشست خبری روز شنبه و در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران بیان شد، توضیح نکاتی چند ضروری به نظر می رسد: 1- توضیحات سخنگوی وزارت خارجه مستند به خبر رسمی و عین اظهارات ایشان نبوده است.

2- سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ناظر به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسمی نهادهای عالی اطلاعاتی وامنیتی کشور بوده که در صحن جلسه مجمع بیان گردیده و طبیعتا سخنگوی وزارت خارجه از این گزارش اطلاعی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه

واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه