مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 19:112018-01-07ورزشي

برگزاری کلاس دانش افزایی مربیان فوتبال در مازندران


مسؤول کمیته آموزش هیأت فوتبال استان مازندران گفت: کلاس دانش افزایی یک روزه مربیان فوتبال با تدریس مرتضی محصص و فریدون معینی از مدرسین برجسته فیفا جمعه 22 دی ماه در ساری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمود سورتیچی اظهار کرد: کلاس دانش افزایی و صدور اعتبارنامه مربیگری تمامی مربیان مازندرانی زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مرکز استان برگزار می شود.

وی افزود: این کلاس که به نوعی کلاس اعتباربخشی به مدارک مربیگری مربیان فوتبال است، روز جمعه 22 دی ماه در مرکز مازندران واقع در خزرآباد ـ پلاژ ناجا از ساعت هشت صبح آغاز می شود.

مسؤول کمیته آموزش هیأت فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: این کلاس که زیرنظر مرتضی محصص و فریدون معینی از مدرسین برجسته فیفا برگزار می شود، برای تمامی مربیان جهت ارتقا و شرکت در کلاس های مربی گری آسیا الزامی است.

سورتیچی بیان کرد: مربیان با حضور و پشت سر گذاشتن این کلاس دانش افزایی، علاوه بر دریافت گواهی، حضور در این کلاس برای آنها به منظور شرکت در دوره های مربیگری یک امتیاز محسوب می شود.

وی هدف از برگزاری این کلاس را ارتقاء سطح دانش مربیان استان مازندران عنوان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی کسانی که عهده دار مربیگری در فوتبال هستند در این دوره حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس دانش افزایی مربیان فوتبال در مازندران

برگزاری کلاس دانش افزایی مربیان فوتبال در مازندران