مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 12:302018-01-03فناوري

پیوستن برگزیده جایزه مصطفی (ص) به صندوق سرمایه گذاری و موقوفات


پروفسور سامی ارول گلنبه برگزیده دومین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) به جمع واقفین صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا گلنبه، پروفسور ترکیه ای و برگزیده جایزه مصطفی(ص) 2017 است که با اعطای مبلغی به صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) به جامعه خادم المصطفی(ص) پیوست.

پروفسور ارول گلنبه، عضو آکادمی علوم ترکیه (Bilim Academy) و عضو هیات علمی کالج سلطنتی لندن در رشته کامپیوتر و مخابرات است و در سال 2013 مدال گینس بو را به عنوان بهترین نوآور دریافت کرد.

وی که دریافت کننده جایزه مصطفی(ص) در حوزه علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات این جایزه است، توانسته با استفاده از سیستم های عصبی و با روش داینامیک، صف بندی و ترتیب و توالی اطلاعات، زمان انتقال را حفظ کرده و ظرفیت سیستم ها را بالا ببرد؛ به طوری که با استفاده از این روش تمام اطلاعات با حفظ ترتیب و توالی منتقل شده و در صورت تکمیل ظرفیت هیچ پیامی با مشکل در انتقال مواجه نخواهد شد، بلکه توالی آن مدیریت می شود.

صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) نیز قصد دارد با شعار "هر مسلمان یک سهم در توسعه علم و فناوری در جهان اسلام" و با جذب حمایت های مادی و معنوی واقفان و خیران، در جهت توسعه علم و فناوری در جهان اسلام گام هایی موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن برگزیده جایزه مصطفی (ص) به صندوق سرمایه گذاری و موقوفات

پیوستن برگزیده جایزه مصطفی (ص) به صندوق سرمایه گذاری و موقوفات