مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 12:102018-01-03پزشكي

طنز/ تا گرمید، تلویزیون را هم فیلتر کنید!


«حالا که ناچار شده ایم یک سری چیزها را (مثل سیگار!) فیلتر برای شان بگذاریم، برای تلویزیون هم یک فیلتر بگذاریم تا مردم کمتر آسیب ببینند.

» - حالا که ناچار شده ایم یک سری چیزها را (مثل سیگار!) فیلتر برای شان بگذاریم، برای تلویزیون هم یک فیلتر بگذاریم تا مردم کمتر آسیب ببینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ستون طنز خود نوشت: در کنار ترافیک، خشکسالی، پارازیت و آلودگی هوا، یکی از مسائلی که مردم را دچار بیماری های قلبی و عروقی، گوارشی و اعصاب و روان کرده، همین صداوسیمای خودشان (نه پس خودمان!) است.

حالا که ناچار شده ایم یک سری چیزها را (مثل سیگار!) فیلتر برای شان بگذاریم، برای تلویزیون هم یک فیلتر بگذاریم تا مردم کمتر آسیب ببینند.

همین که دولتمردان اعلام کرده اند که سخنرانی دیروز رییس جمهوری بدون سانسور پخش شده، واقعاً کشور را در بهت و حیرت فرو برده است.

از آنجایی که مسئولان این روزها ترجیح می دهند در پیت حلبی حرف بزنند اما در رادیو و تلویزیون حرف نزنند، خودش نشان از وضعیت این سازمان دوست داشتنی و تو دل برو دارد اما سخنرانی دولتمردان تحت چه شرایطی از تلویزیون و رادیو پخش می شود الف- وقتی که سخنرانی نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنز/ تا گرمید، تلویزیون را هم فیلتر کنید!

طنز/ تا گرمید، تلویزیون را هم فیلتر کنید!