مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 11:402018-01-03فرهنگي

«تروما از کلن» حاصل 30 سال نقاشی


یک هنرمند گزیده ای از جدیدترین آثار سی سال نقاشی خود را که در آن ردپای مهاجرت، فرهنگ بصری آلمان و تئاتر دیده می شود، به نمایش می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر یادگاری بعد از سال ها زندگی، کار و برگزاری نمایشگاه های نقاشی متعدد در آلمان و سایر کشورها نخستین نمایشگاه خود با عنوان تروما از کلن را 22 دی ماه در گالری آتبین برگزار می کند.

او درباره اینکه آیا نقاشی هایش حاصل و واکنش مهاجرتش بوده است، توضیح داد: طبیعی است که عوض شدن محیط زندگی روی احساسات و رفتار و اندیشه انسان تاثیر می گذارد و این تاثیر گذاری ها می توانند پیامدهایی داشته باشند.

ولی من با قصد در این مورد واکنش نشان نداده ام.

یادگاری در توضیح اینکه هستی شناسی نقاشی ایرانی را چه می داند یا دنیا را چگونه می بینید، معتقد است: هستی یا زنده بودن در واقع حرکت است و زمان که همان هستی است در آن نقش اساسی دارد.

با این دیدگاه اگر به نقاشی ایرانی نگاه کنیم جای گفتگوی بسیاری هست بخصوص که ما در این زمان و امروز هر چه نگاه به گذشته داشته باشیم با دیدگاه های امروزی ماست که آن نگاه شکل می گیرد و آنچه واقعا بوده را نمی شود فهمید.

این هنرمند ادامه داد: من نقاشی ایرانی را با دید امروز خودم می فهمم و معتقدم نه تنها نقاشی بلکه همه سنت های ما پایه ای برای آفرینش های هنری ما در قالب هنر جهانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تروما از کلن» حاصل 30 سال نقاشی

«تروما از کلن» حاصل 30 سال نقاشی