مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1396 ساعت 17:462017-12-27فرهنگي

جوان مردان را ببینید و بازی کنید


رییس مرکز پویانمایی صبا در مراسم رونمایی از انیمیشن جوان مردان از تولید بازی کامپیوتری این اثر به صورت همزمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، در مراسم رونمایی از انیمیشن جوان مردان با اعلام این مطلب رییس مرکز پویانمایی صبا از رویکرد جدید مرکز در زمینه سفارش انیمیشن به شرکت های خصوصی خبر داد.

محمد رحیم لیوانی رییس مرکز صبا، شناسایی مخاطب هدف را از ضرورت های تولید انیمیشن توصیف کرد و گفت: از آنجا که شناسایی مخاطب از مهمترین ضرورت های تولیدات فرهنگی است مرکز صبا بنا دارد تا در هنگام عقد قرارداد شبکه مبداء پخش اثر را مشخص نماید به این ترتیب تولیدکنندگان قادرند تا با شناسایی مخاطب و ماموریت های شبکه مورد نظر ارزیابی دقیق تری از بینندگان خود داشته باشند.

وی با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی تولید انیمیشن در کشور افزود: برون سپاری از اهداف اصلی مرکز صباست که در طول سالیان متمادی این مرکز توانسته به بهترین صورت تولید را به شرکت های خصوصی واگذار کرده و تعامل خوبی با این شرکت ها برقرار نماید.

رییس مرکز صبا از ورود انیمیشن ایران به حوزه پویانمایی بین المللی خبر داد و اضافه کرد: شرکت های تولید انیمیشن در ایران پیشرفت های قابل تاملی دارند به گونه ای که شاهدیم امروز همزمان با تولید انیمیشن جوان مردان بازی رایانه ای این اثر نیز وارد بازار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان مردان را ببینید و بازی کنید

جوان مردان را ببینید و بازی کنید