مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1396 ساعت 14:312017-12-26ورزشي

تیم شطرنج ام اس خراسان شمالی بر سکوی سوم کشور ایستاد


دبیر هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا از کسب دو مدال نقره توسط بازیکنان استان در اولین دوره بازی های کشوری بیماران مبتلا به ام اس خبر داد و گفت: - دبیر هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی:تیم شطرنج ام اس خراسان شمالی بر سکوی سوم کشور ایستاد دبیر هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا از کسب دو مدال نقره توسط بازیکنان استان در اولین دوره بازی های کشوری بیماران مبتلا به ام اس خبر داد و گفت: تیم استان در رنکینگ کشوری شطرنج جایگاه سوم را به دست آورد.

امان الله مغنیان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد گفت: اولین دوره بازی های کشوری بیماران مبتلا به ام اس در توسکستان گرگان از دوم دی ماه آغاز و تا چهارم ادامه یافت.

دبیر هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان در ادامه افزود: 165 ورزشکار از 17 استان کشور در دو رشته دارت و شطرنج و در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت ها حضور داشتند که خراسان شمالی نیز با 6 شرکت کننده، چهار خانم و دو آقا، به این بازی ها اعزام شد.

وی از خانم ها نسیم نادری و زهرا حیدریان، انسیه بوستانی و اعظم سلیمی به عنوان بانوان نماینده استان در این بازی ها به ترتیب در دو رشته شطرنج و دارت نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم شطرنج ام اس خراسان شمالی بر سکوی سوم کشور ایستاد

تیم شطرنج ام اس خراسان شمالی بر سکوی سوم کشور ایستاد