مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1396 ساعت 12:552017-12-26سياسي

دریاچه فاضلاب منازل مهر؛ زخمی بر چهره محیط زیست میناب


دریاچه هزارمتری ایجادشده در پی تخلیه فاضلاب انسانی منازل مسکن مهر در اثر بی توجهی محرز نسبت به قوانین، همچون زخمی عمیق بر چهره محیط زیست و بهداشت این منطقه از شهرستان میناب باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروندان مینابی طی تماس های مکرر با این خبرگزاری از رها کردن فاضلاب منازل مسکونی مهر در این حوزه خبر دادند و خواستار پیگیری این موضوع در این رسانه خبری شدند.

به همین منظور خبرنگار ایسنا به منظور پیگیری این مشکل راهی این منطقه از شهر میناب شد تا درد و دل های اهالی این محدوده را به گوش مسئولان برساند.

یکی از شهروندان مینابی ضمن گلایه به بی توجهی مسئولین در پیگیری این امر می گوید: بعد از سکونت شهروندان در منازل مسکونی مهر میناب و رها شدن فاضلاب خانگی آن ها در این منطقه، مسئولان به اعتراض شهروندان ساکن این محدوده جهت ایجاد بوی نامطبوع در فضای منطقه توجهی ندارند.

وی اظهار کرد: در طول این مدت اعتراضات و اطلاع رسانی های زیادی با مسئولین مربوطه انجام شده که متأسفانه در هیچ یک از آن ها مساعدتی نبوده است.

این شهروند مینابی از وجود بیماری های انسانی و حیوانی خبر داد و افزود: ادامه این روند تهدید جدی برای جان و مال اهالی منطقه از شهر میناب است و نیاز است مسئولین در این رابطه تدابیری بیندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریاچه فاضلاب منازل مهر؛ زخمی بر چهره محیط زیست میناب

دریاچه فاضلاب منازل مهر؛ زخمی بر چهره محیط زیست میناب