مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1396 ساعت 15:402017-12-25دانش

تحصن استاد دانشگاه علم و صنعت مقابل وزارت علوم+توضیحات رییس دانشگاه


در پی تحصن یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در مقابل ساختمان وزارت علوم در اعتراض به عدم تمدید قرارداد همکاری با وی  رییس دانشگاه علم و صنعت توضیحاتی را در این رابطه ارائه کرد.

- دکتر محمد علی برخورداری رییس دانشگاه علم و صنعت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دکتر "مساح" عضو هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و صنعت بوده و به مدت 5 سال در این دانشگاه مشغول تدریس بوده اند که دو سال پیش بر اساس قانون، دانشگاه قرارداد این عضو هیات علمی را تمدید نکرده و از ادامه همکاری با وی خودداری کرده است.

وی ادامه داد: پس از عدم تمدید قرارداد با این عضو هیات علمی ایشان به این موضوع اعتراض کرده و از طریق مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری خواهان بازگشت و ادامه فعالیت در این دانشگاه شده است که البته هم در دادگاه بدوی و هم در دادگاه تجدید نظر درخواست ایشان رد شده است و رای بر قانونی بودن تصمیم دانشگاه صادر کرده اند.

رییس دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه جزییات پرونده دکتر مساح مفصل است و مطرح شدن برخی بخش های این پرونده در رسانه ها به مصلحت نیست، اظهار کرد: آنچه مهم است این است که دانشگاه متعهد به اجرای صد در صد قانون است و بر همین اساس نیز عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصن استاد دانشگاه علم و صنعت مقابل وزارت علوم+توضیحات رییس دانشگاه

تحصن استاد دانشگاه علم و صنعت مقابل وزارت علوم+توضیحات رییس دانشگاه