مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1396 ساعت 12:302017-12-24پزشكي

فعالیت های مرکز درمان ناباروری قفقاز گسترش یابد


مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی با تاکید بر ضرورت گسترش فعالیت های مرکز درمان ناباروری قفقاز، گفت: میزان موفقیت در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل قابل توجه بوده و زحمات برای راه اندازی و ادامه فعالیت آن قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت الله شاکرنژاد در نشست با متخصصان مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل خاطرنشان کرد: این مرکز یکی از مجهزترین مراکز درمان ناباروری کشور است و امکانات و تجهیزات آن مطابق با استانداردهای چنین مراکزی است.

وی از فعالیت 7 مرکز درمان ناباروری وابسته به جهاد دانشگاهی در سطح کشور خبر داد و افزود: جهاد دانشگاهی به دنبال ارتقای کیفیت خدمات درمانی در این مراکز است تا بتواند میزان رضایت مراجعه کنندگان را بالا ببرد.

مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی با اشاره به وجود سه میلیون زوج نابارور در سطح کشور، اضافه کرد: با توجه به نرخ بالای ناباروری در استان اردبیل ضرورت دارد فعالیت های مرکز درمان ناباروری قفقاز گسترش یابد.

شاکرنژاد مهمترین مشکل مرکز درمان ناباروری قفقاز را فضای فیزیکی محدود آن دانست و اظهار کرد: باید برای رفع این مشکل، دفتر مرکزی جهاددانشگاهی و مسئولان استانی چاره ای بیندیشند تا ارائه خدمات به زوجین نابارور در اسرع وقت و بدون کوچکترین مشکلی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های مرکز درمان ناباروری قفقاز گسترش یابد

فعالیت های مرکز درمان ناباروری قفقاز گسترش یابد