مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1396 ساعت 11:152017-12-23اجتماعي

تقسیم تهران به 3 زون در طرح ترافیک97/ اخذ عوارض خودرو براساس پیمایش


رییس کمیته عمران شورای شهر تهران، ری و تجریش جزییات طرح ترافیک جدید برای سال 97 را تشریح کرد.

- افشین حبیب زاده در گفت وگو با ایسنا، جزییات طرح حذف "آرم طرح ترافیک و زوج و فرد" در شهرداری از سال آینده گفت: این طرح در مراحل پایانی بررسی قرار دارد و طرح جدید بر پایه طرح LEZ خواهد بود.

وی با بیان اینکه زون های ترافیکی تعریف شده است، تصریح کرد: به عنوان مثال زون A تقریبا همان محدوده طرح ترافیک می شود و زون B محدوده زوج و فرد و یک زون هم برای کل شهر در نظر گرفته شود.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه تفاوتی در این طرح جدید میان مردم در نظر گرفته نشده است و دیگر خرید طرح دلیل ورود به محدوده طرح ترافیک نیست، گفت: عوارض خودروها براساس میزان تردد و بهره مندی افراد متغیر است و هرکسی که می خواهد وارد محدوده و زون ها شود، از محل کارتی که قرار است در اختیار استفاده کنندگان آرم های طرح ترافیک قرار گیرد و باید شارژ کنند، عوارض کسر می شود.

حبیب زاده با بیان اینکه فرمول ورود به محدوده های طرح متفاوت است، اظهارکرد: اگر افراد وارد زون A یا B شوند، عوارض متغیر است و همچنین ورود به محدوده در پیک ساعت تردد و یا غیر پیک هم متفاوت محاسبه می شود و یا اینکه خودرو چه روزی و چه ساعتی وارد محدوده شده یا از آن خارج شود نیز براساس فرمولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم تهران به 3 زون در طرح ترافیک97/ اخذ عوارض خودرو براساس پیمایش

تقسیم تهران به 3 زون در طرح ترافیک97/ اخذ عوارض خودرو براساس پیمایش