مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1396 ساعت 14:002017-12-21اجتماعي

2500 گشت راهداری در کشور فعال شده است


مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: در زمستان امسال بیش از 2 هزار و 500 گشت راهداری در 649 راهدارخانه ثابت مناطق مختلف کشور مستقر شده اند.

- داریوش نصر در گفت وگو با ایسنا در حاشیه تجلیل از راهداران نمونه استان اردبیل اظهار کرد: راهداران پرتلاش ما از 15 آذرماه در گردنه ها و مناطق کوهستانی و صعب العبور کشور شروع کردند به طوری که تا 25 فروردین سال آینده این برنامه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما رزمایشی را با حضور پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و امدادخودرو از 20 آذرماه آغاز کردیم و تا 20 اسفندماه این رزمایش در مناطق مختلف ادامه خواهد داشت.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بیان کرد: سازمان راهداری با 9 هزار و 200 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک فعالیت خود را در قالب طرح زمستانی شروع کرده و با بهره گیری از 18 هزار پرسنل که 14 هزار نفر از آنها به صورت مستقیم در عملیات راهداری زمستانی فعالیت می کنند انجام وظیفه کرده و در خدمت هموطنان خواهند بود.

نصر از فعال شدن 2 هزار و 500 گشت راهداری در کشور خبر داد و افزود: این راهداران پرتلاش در 649 راهدارخانه سراسر کشور فعالیت خواهند کرد و با استقرار در مناطق مختلف به ارائه خدمات می پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 گشت راهداری در کشور فعال شده است

2500 گشت راهداری در کشور فعال شده است