مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1396 ساعت 15:102017-12-19پزشكي

انرژی لیزر سرطان زا نیست


دبیر علمی یازدهمین همایش سالیانه انجمن علمی پزشکی لیزری ایران با اشاره به اینکه انرژی لیزر سرطان زا نیست، گفت: در صورت استفاده نادرست از لیزر سوختگی، کبودی و پارگی بافت ممکن است برای فرد ایجاد شود و به هدف نهایی در انجام لیزر دست نیابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کامران عزتی در نشست خبری یازدهمین همایش انجمن علمی پزشکی لیزری ایران اظهار داشت: لیزر متعلق به همه گروه های پزشکی بوده و آخرین دستاوردهای لیزر در علوم پزشکی، چالش های پیش روی حوزه لیزر و لیزر در طب سوزنی از جمله مباحثی است که در این کنگره ارائه می شود.

وی افزود: پانلی نیز در ارتباط با شکایات مطرح شده تحت عنوان پانل پزشکی قانونی برگزار می شود تا به همکاران هشدار داده شود در چه زمینه هایی به بیمار و حتی کاربر ممکن است آسیب وارد شود و در واقع قصور را کاهش دهیم.

دبیر علمی یازدهمین همایش سالیانه انجمن علمی پزشکی لیزری ایران با بیان اینکه انرژی لیزر سرطان زا نیست، گفت: البته استفاده نادرست و بدون آگاهی می تواند سبب سوختگی، کبودی و پارگی بافت بیمار شود و به هدف نهایی از انجام لیزر دست نیابیم.

وی گفت: لیزرها زمانی که واردات آن در کشور انجام گرفت کاربران آن آموزش لازم را فرا نگرفته بودند که پس از آن کم کم این اقدام صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی لیزر سرطان زا نیست

انرژی لیزر سرطان زا نیست