مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1396 ساعت 00:212017-12-18بين الملل

یادداشت/ مهدی فضائلی شکست داعش و تنها کلید حل مشکلات کشور


امروز کمر خلافت داعش شکسته شده و صدایش در گوش عالم پیچیده است اما هنوز آنگونه که شایسته است اهمیت و قدر این فتح بزرگ دانسته نشده - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، مهدی فضائلی، کارشناس ارشد رسانه طی یادداشتی در روزنامه جام جم نوشت: اواخر سال 89 بود که به دنبال شبه انقلاب ها در کشورهای شمال آفریقا و آنچه بیداری اسلامی و به تعبیر سکولارها بهار عربی خوانده شد، کشور سوریه نیز جولانگاه گروه های تروریستی قرار گرفت.

اگرچه دولت بشار اسد در آغاز، خطاهای بزرگی در مواجهه با اعتراضات در سوریه داشت اما از همان ابتدا معلوم بود جنس تحولات سوریه با جنس بیداری اسلامی کاملا متفاوت است.

خشونت به کار گرفته شده و استفاده از سلاح گرم علیه نیروهای امنیتی از سوی معترضین و حمایت آشکار کشورهای منطقه و فرامنطقه ای از این اعتراضات از جمله تفاوت های آشکار بین تحولات سوریه با تحولات تونس و مصر و لیبی بود.

برنامه ریزی و اقدام در سوریه با هدف سرنگونی بشار اسد آغاز شد اما هدف نهایی از تحولات سوریه، حمله به جمهوری اسلامی ایران طی دو یا سه مرحله بود! مرحله اول سرنگونی دولت قانونی بشار اسد و استقرار دولتی متشکل از گرو ه های تروریستی، مرحله دوم محاصره حزب الله و شکست آن و آسوده کردن خیال رژیم صهیونیستی و گام سوم، حمله به ایران! رهبر حکیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ مهدی فضائلی شکست داعش و تنها کلید حل مشکلات کشور

یادداشت/ مهدی فضائلی شکست داعش و تنها کلید حل مشکلات کشور