مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 22:012017-12-18ورزشي

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیشرفت کرده است/ تماشاگران گرگانی نقاط قوت زیادی دارند


سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: گرگان نسبت به بازی های گذشته خیلی خوب بازی کرد و احساس می کنم نیمکت تیم بسکتبال شهرداری گرگان قوی تر شده و این تیم پیشرفت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از گرگان، مهران شاهین طبع امشب پس از کسب پیروزی برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: به نظر من گرگان نسبت به بازی های گذشته خیلی خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: احساس می کنم حضور آقای کلاسنگیانی باعث تقویت نیمکت تیم بسکتبال شهرداری گرگان شد و بار فنی تیم افزایش یافته است.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان گرگان در بازی امشب برابر بازیکنان ملی پوش ما خیلی با انگیزه بازی کردند و به نظر من قابل تقدیر است.

شاهین طبع مطرح کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم و توقع از تیم ما هم زیاد است اما چند بازیکن ما آسیب دیده هستند ولی تلاش می کنیم که هر بازی برنده باشیم و پنجشنبه استراحت داریم و پنجشنبه با شهرداری تبریز بازی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که در حین بازی از هواداران و تماشاگران ناراحت بودید، توضیح داد: تماشاگران گرگانی آنقدر نقاط قوت دارند که بعضی اوقات برخی از کسانی که برخی مسائل را رعایت نمی کنند نباید به پای همه هواداران و تماشاگران گرگانی نوشت و به نظرم بازیکنان تیم های دیگر که در این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیشرفت کرده است/ تماشاگران گرگانی نقاط قوت زیادی دارند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیشرفت کرده است/ تماشاگران گرگانی نقاط قوت زیادی دارند