مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 16:402017-12-18اجتماعي

ممنوعیت تردد کامیون ها تا پایان هفته در تهران


رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران به اجرای دستورالعمل های کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: پیشنهاد ممنوعیت تردد کامیون ها تا پایان هفته در تهران از سوی شهرداری مطرح و در این کمیته مصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، صدرالدین علیپور با بیان اینکه در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیماتی براساس دستور العمل در شرایط آلودگی هوا وضع می شود، گفت: وظایف سازمان ها و ارگان های مختلف برای همکاری در این شرایط مشخص شده است.

وی افزود: تعطیلی کارگاه های عمرانی در سطح مناطق، ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه و افزایش فعالیت مراکز معاینه فنی به شهرداری تهران و .

در حوزه شهرداری تهران بود که شهردار تهران تاکید ویژه ای برای اجرای این دستورالعمل ها داشته و دستورات مقتضی برای همکاری مناطق و معاونت ها در این زمینه ابلاغ شده است.

رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری با بیان اینکه تهران در وضعیت وارونگی و انباشت آلاینده ها قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به سهم بالای کامیون ها در آلودگی هوای تهران، پیشنهاد محدودیت تردد کامیون ها در شهر نیز از سوی شهرداری تهران مطرح شد و تا پایان هفته ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد کامیون ها تا پایان هفته در تهران

ممنوعیت تردد کامیون ها تا پایان هفته در تهران