مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 16:212017-12-18فرهنگي

اشتباه برگزارکنندگان جشنواره فجر موجب حذف مستند موج نو شد


سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از حذف فیلم موج نو به کارگردانی احمد طالبی نژاد از بین فیلم های منتخب هیأت انتخاب بخش مستند خبر داد.

- اشتباه برگزار کنندگان جشنواره فیلم فجر موجب حذف مستند موج نو سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از حذف فیلم موج نو به کارگردانی احمد طالبی نژاد از بین فیلم های منتخب هیأت انتخاب بخش مستند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس"، با توجه به تیم برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر بروز چنین اشکالاتی از جمله عدم بررسی فیلم ها برای عدم اکران در سینماها دور از ذهن به نظر می آید.

اما درباره فیلم مستند موج نو این اشتباه شکل گرفت و ادر پی اعلام اسامی فیلم های منتخب از سوی هیأت انتخاب مستند، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه جشنواره سی و ششم فیلم فجر اعلام کرد: فیلم موج نو ساخته احمد طالبی نژاد به تهیه کنندگی احمد طالبی نژاد و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که پیش از این در گروه هنر و تجربه اکران شده بود، به دلیل مغایرت با آیین نامه نمی تواند در فهرست نهایی فیلم های ارائه شده به هیأت انتخاب بخش سودای سیمرغ قرار گیرد و با احترام به نظر هیأت انتخاب بخش مستند، موج نو از فهرست اعلام شده این هیأت حذف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه برگزارکنندگان جشنواره فجر موجب حذف مستند موج نو شد

اشتباه برگزارکنندگان جشنواره فجر موجب حذف مستند موج نو شد