مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 16:112017-12-18اجتماعي

آشنایی با رشته های شاخه کاردانش/123 معرفی رشته هنر آینه کاری


هنر آینه کاری از تزیینات معماری اسلامی است که از دیرباز در ساختمان ها و اماکن مقدس و مذهبی استفاده می شد و در ردیف صنایع دستی قرار دارد.

- "، رشته هنر آینه کاری  در زمینه هنر از گروه هنر قرار دارد.

*معرفی رشته هنر آینه کاری از تزیینات معماری اسلامی است که از دیرباز در ساختمان ها و اماکن مقدس و مذهبی استفاده می شد و در ردیف صنایع دستی قرار دارد.

ایرانیان در اجرای آینه کاری بسیار موفق بوده و در تمامی کشورهای جهان برای نصب و اجرای آینه کاری در فضاهای داخلی از استادکاران ایرانی دعوت به عمل می آید.

*سطح آموزشی مهارت ها هنرجویان در این رشته علاوه بر گذراندن دروس عمومی، پنج استاندارد مهارت شغلی را گذرانده و در انتهای هر استاندارد به توانایی ذیل دست می یابند: 1- طراحی نقوش ختایی و اسلیمی: در این استاندارد که در پایه های دهم اجرامی شود، هنرجو می تواند ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی پس از آماده سازی امکانات طراحی، با شناختی که از تعریف، مفهوم و گروه بندی نقوش ختایی و اسلیمی دارد، نسبت به طراحی آنها اقدام و در کادر معین و با ترکیب بندی قابل قبولی کار را انجام دهد.

2- طراحی نقوش هندسی: در این استاندارد که در پایه های دهم اجرامی شود، هنرجو می تواند ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی پس از آماده سازی امکانات طراحی، با شناختی که از تعریف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با رشته های شاخه کاردانش/123 معرفی رشته هنر آینه کاری

آشنایی با رشته های شاخه کاردانش/123 معرفی رشته هنر آینه کاری