مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 15:152017-12-18سياسي

مافیای کتاب کمک درسی از حذف کنکور جلوگیری می کند


عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله گفت: مافیای کمک آموزشی از حذف کنکور جلوگیری می کنند در حالی که حذف کنکور بر اساس مصوبه 6 سال گذشته مجلس شورای اسلامی باید اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرفسور علی کرمی در همایش تراریخته ها و تهدیدات زیستی در دانشگاه مازندران در بابلسر اظهار کرد: علت آسیب دانشگاه ها این است که سامانه و سیستمی برای نظم دهی به این بخش وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در کشور یک بحران وجود دارد و اگر این بحران حل نشود مشکلات برطرف نمی شود، خاطرنشان کرد: بزرگترین بحران کشور در حال حاضر بحران مدیریت درست است که برخی از مسئولان از آن بی بهره هستند.

عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله با بیان اینکه علم در دنیا موجب توسعه است، تصریح کرد: فناوری های نوین در دنیا دومنظوره شده و مهم ترین پروژه غرب در حال حاضر پروژه کشف مغزها است.

کرمی افزود: علوم و فناوری های امروز با سرعت نور در حال پیشرفت است و اخلاق و معنویت باید در کنار علوم باشد تا به نتیجه مناسبی برسند.

این محقق با اشاره به اینکه دانشگاه ها چهار نسل دارند، یادآور شد: آموزشی، آموزشی پژوهشی، آموزشی و پژوهشی و کارآفرینی، آموزشی و پژوهشی کارآفرینی و فناوری از نسل های توسعه ای و علمی دانشگاه ها به شمارمی روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای کتاب کمک درسی از حذف کنکور جلوگیری می کند

مافیای کتاب کمک درسی از حذف کنکور جلوگیری می کند