مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 14:212017-12-18سياسي

ابهت تکفیری ها شکسته شد/ استقبال دنیا برای شنیدن منطق شیعه


امروز خوشبختانه برج و باروی تکفیری ها در دنیا شکسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی در سلسله نشست های علمی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه اظهار کرد: امروز ما در وضعیت حساسی قرار داریم و باید مسئله امامت را دقیق و عالمانه و به همراه ادبیات مناسب مطرح کرد و نباید از بیان این مسئله مهم شرمسار بود.

وی بیان کرد: باید به همگان اعلام کنیم، اگر قرار است ساختار و نظامی شکل بگیرد که همه سعادت دنیا و آخرت بشر را تأمین کند، تنها بر اساس امامت و حول انسان کامل امکان پذیر خواهد بود و بدون این امر، چنین نظامی هرگز شکل نخواهد گرفت.

مدیر بنیاد امامت با بیان اینکه امتیاز تشیع به امامت است، افزود: امروز در دوره ای هستیم که شیعه با همه ظرفیتش به میدان آمده است و هرگونه کنار گذاشتن این اصل اساسی، با حضور علمی و فرهنگی و هویت دقیق شیعی در دنیا منافات دارد.

وی تصریح کرد: ما باید خود سعی کنیم که شیعه را معرفی کنیم اما متأسفانه امروزه تشیع یا توسط سلفی ها معرفی می شود یا توسط مستشرقین غربی، بنابراین باید سعی کنیم که خود حوزه و تشیع، به معرفی شیعه بپردازد.

سبحانی با بیان اینکه معرفی تشیع به دنیا تنها از طریق امامت و تبیین این اصل اساسی امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: چگونه می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهت تکفیری ها شکسته شد/ استقبال دنیا برای شنیدن منطق شیعه

ابهت تکفیری ها شکسته شد/ استقبال دنیا برای شنیدن منطق شیعه