مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 14:012017-12-18حوادث

دستگیری قاتل فراری بعد از 10 ماه از وقوع جرم در سیب سوران


فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از 10ماه از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.

- حیدر حق جویان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سیب و سوران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه مردی میانسال در بهمن ماه سال 95 و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که مردی 48 ساله است شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر و به فرار10ماهه متهم پایان دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کاراگاهان علت قتل اختلاف شخصی اعلام شده، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولویت اصلی پلیس تأمین امنیت و آرامش شهروندان می باشد به همین منظور برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت قاطع و با اقتدار است.

انتهای پیام/خ http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری بعد از 10 ماه از وقوع جرم در سیب سوران

دستگیری قاتل فراری بعد از 10 ماه از وقوع جرم در سیب سوران