مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 12:302017-12-18فرهنگي

تولید نیمه صنعتی 5 طرح برتر جشنواره نوزدهم جوان خوارزمی


دبیر نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی از تولید نیمه صنعتی 5 طرح برتر بخش پژوهشگران و فناوران برتر این جشنواره خبر داد و گفت: 2 طرح در بخش مکانیک موفق به عقد قرارداد تجاری سازی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا اللهیاری امروز در نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ نوآوری و ارج نهادن و تقدیر از پژوهشگران و نوآوران ذکر کرد و گفت: فراخوان این دوره از جشنواره در فروردین ماه از طریق وبگاه جشنواره آغاز شد و ثبت نام متقاضیان تا پایان مرداد ماه ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه طرح های ارسالی در بخش های بنیادی، کاربردی، توسعه ای و نوآوری مورد داوری قرار گرفتند، اظهار کرد: طرح های پذیرفته شده در گروه های تخصصی فناوری نانو، علوم پایه، عمران، فناوری های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، کشاورزی و منابع طبیعی، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، فناوری های شیمیایی، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، مکاترونیک، هنر، عمران، مواد، متالوژی و انرژی های نو، معماری و شهرسازی، علوم پایه، محیط زیست و هوافضا پذیرش شده اند.

اللهیاری با تاکید بر اینکه در این دوره از جشنواره 383 طرح ارسال شد، خاطرنشان کرد: براساس داوری این طرح ها، 11 طرح به عنوان برگزیده نهایی بخش دانش پژوهان و فناوران نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نیمه صنعتی 5 طرح برتر جشنواره نوزدهم جوان خوارزمی

تولید نیمه صنعتی 5 طرح برتر جشنواره نوزدهم جوان خوارزمی