مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 12:202017-12-18حوادث

دشمن زیتون های تلخ سمنان در دام افتاد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از زنده گیری یک قلاده " تشی "توسط کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان خبرداد.

- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از زنده گیری یک قلاده " تشی "توسط کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رهایی با اعلام این خبر افزود: این یک قلاده تشی در نهالستان شهید عموزاده سمنان زنده گیری شد.

به گفته وی، از مدت ها قبل گونه ارزشمند زیتون تلخ مورد حمله شدید یک قلاده تشی واقع شده و این روند تلفات و خسارت های جبران ناپذیری به نهال های یک ساله کشت شده وارد می کرد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان ادامه داد: پس از انجام هماهنگی های قانونی با اداره کل محیط زیست استان سمنان و اخذ مجوز لازم با کشیک شبانه کارکنان نهالستان، تشی به صورت زنده گرفته شده و تحویل مسئولین محیط زیست استان شد.

رهایی از عموم کشاورزان و باغداران سمنان خواست در صورتی که با خسارات ناشی از این حیوان مواجه شدند ، ابتدا هماهنگی های لازم را با مراجع ذیصلاح داشته و پس از زنده گیری آن را تحویل مسئولین محیط زیست تا تا نسل این جانور که جزء لاینفک چرخه اکوسیستم است به خطر نیفتد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن زیتون های تلخ سمنان در دام افتاد

دشمن زیتون های تلخ سمنان در دام افتاد