مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 11:252017-12-18فرهنگي

کنسرت موسیقی ویژه بانوان در ایلام برگزار می شود


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: کنسرت موسیقی ویژه بانوان با هدف کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در این استان برگزار می شود.

- عظیم ایدی در گفتگو با ایسنا،اظهار کرد: این کنسرت توسط گروه هنری راستان چهارشنبه هفته جاری 29 آذرماه در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار می شود .

وی افزود: این کنسرت سنتی 11 نفره به سرپرستی ارژنگ سیفی زاده و خوانندگی سارنگ سیفی زاده برگزار و مجوز اجرای آن از سوی شورای شعر و موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام صادر شده است .

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اضافه کرد: این کنسرت در 2 سانس ساعت 18 و 21 در سینما فرهنگ واقع در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار خواهد شد .

ایدی هدف از برگزاری این کنسرت را ایجاد فضای نشاط و شادابی بین بانوان استان و همچنین کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: بخشی از عواید این کنسرت جهت کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه می شود .

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در پایان گفت: بانوان علاقه مند برای تهیه بلیط شرکت در این کنسرت به فروشگاه لقمان مراجعه کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت موسیقی ویژه بانوان در ایلام برگزار می شود

کنسرت موسیقی ویژه بانوان در ایلام برگزار می شود