مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 10:352017-12-18ورزشي

ثبت نام پنهانی سرپرست فدراسیون بسکتبال برای ریاست


ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال در حالی به پایان رسید که سرپرست این فدراسیون بدون اطلاع رسانی ثبت نام خود را انجام داده و باعث ایجاد حواشی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که گفته می شد 24 نامزد برای حضور در انتخابات فدراسیون بسکتبال ثبت نام کرده اند و روابط عمومی فدراسیون نیز بلافاصله اسامی نامزدها را اعلام می کرد، در این میان نصرالله پریچهره که در حال حاضر سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، به طور پنهانی و بدون اطلاع رسانی در انتخابات ثبت نام کرده است.

معنای این پنهان کاری چه می تواند باشد؟ آیا ثبت نام او مشکلی داشته است؟ آیا وزارت ورزش بازی جدیدی را برای انتخابات طراحی کرده است؟ بدون شک این حواشی رخ داده از سوی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون، انتخابات را دچار چالش خواهد کرد و صحبت های پریچهره را که گفته بود آمده تا انتخابات سالم و به دور از حاشیه برگزار شود، کاملا نقض می کند.

در میان سیل عظیم کاندیداهای عاشق بسکتبال! که برای انتخابات نامنویسی کرده اند، نکته عجیب و جالب توجه حضور پرشمار نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات است.

مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی، سیدحسن طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، رامین طباطبایی مدیرکل سابق آنتی دوپینگ، رمضانعلی دولو سرپرست سابق این فدراسیون، بهروز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پنهانی سرپرست فدراسیون بسکتبال برای ریاست

ثبت نام پنهانی سرپرست فدراسیون بسکتبال برای ریاست