مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 10:312017-12-18سياسي

برگزاری آیین خطبه خوانی و شمعدان گردانی خادمان در شب رحلت حضرت معصومه (س)


معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) گفت: در شب رحلت حضرت فاطمه معصومه (س)، آیین های مختلفی برگزار می شود و در شام رحلت ایشان نیز برنامه ویژه خطبه خوانی و شمع گردانی خادمان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام صفر فلاحی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه بنا بر آنچه در تاریخ ذکر شده حضرت معصومه (س)، 17 روز در قم حضور داشتند، اظهار کرد: از تاریخی که کریمه اهل بیت (س) در قم مستقر شده اند، به تقدیر الهی پس از 17 روز با رحلت شهادت گونه از دنیا رفته اند و مضجع شریف ایشان، آثار و برکات فراوانی برای جهان اسلام و تشیع داشته است.

وی با بیان اینکه هر ساله به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و در ایام رحلت ایشان، برنامه های مختلفی طراحی می شود که زائران و مؤمنان از آن استفاده می کنند، افزود: طی چند سال اخیر به واسطه همکاری اصحاب رسانه، این برنامه ها، ملی و فراگیر شده و در رسانه های دیداری و شنیداری بیان شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) به برگزاری برنامه های شب رحلت بانوی کرامت اشاره و تصریح کرد: در شب رحلت حضرت فاطمه معصومه (س)، آیین های مختلفی برگزار می شود و در شام رحلت ایشان نیز برنامه ویژه خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین خطبه خوانی و شمعدان گردانی خادمان در شب رحلت حضرت معصومه (س)

برگزاری آیین خطبه خوانی و شمعدان گردانی خادمان در شب رحلت حضرت معصومه (س)