مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 10:252017-12-18اقتصادي

بسیاری از سرمایه گذاران از ظرفیت های ایلام اطلاع ندارند


سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام بر لزوم معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری این استان در نمایشگاه بین المللی کیش تاکید کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر نعمتی در نشست رونق تولی استان، اظهار کرد: استعدادها و منابع این استان هنوز از حالت بالقوه به بالفعل در نیامده و با وجود آنکه در حوزه های مختلف دارای توانمندی و ظرفیت هستیم، ولی بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از این وضعیت اطلاع چندانی ندارند .

وی افزود: اگر می خواهیم پای سرمایه گذاران را به استان باز کنیم، باید با تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری و ایجاد مشوق بتوانیم آنها را برای مشارکت در اجرای پروژه ها ترغیب کنیم.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری از 9 تا 11 دی ماه در جزیره کیش با حضور شرکت مختلف داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و باید دستگاه های مختلف اجرایی و شرکت های معتبر در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته باشند و با تعریف پروزه بتوانند مشارکت بخش خصوصی را برای اجرای آنها فراهم آورند .

نعمتی ابراز کرد: یکی از مشکلات سرمایه گذاران برای حضور در پروژه های مختلف روندهای طولانی اداری و بورکراسی شدید در این حوزه است که باعث می شود فعالان اقتصادی رغبت چندانی برای مشارکت نداشته باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از سرمایه گذاران از ظرفیت های ایلام اطلاع ندارند

بسیاری از سرمایه گذاران از ظرفیت های ایلام اطلاع ندارند