مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 08:252017-12-18اقتصادي

آخرین وضعیت تعمیر نیروگاه های برق


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی گفت: در حال حاضر برنامه ریزی برای تعمیرات نیروگاه ها به خوبی پیش می رود که امیدواریم بتوانیم 63 هزار مگاوات نیروگاه های حرارتی موجود را اعم از قدیمی و جدید برای پیک تابستان آماده کنیم.

- محسن طرزطلب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تامین برق برای پیک تابستان سال آینده، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار شده تا 2000 مگاوات دیگر به نیروگاه های جدید اضافه کنیم.

وی ادامه داد: تعهد ما 3000 مگاوات بوده که در حال حاضر 1500 مگاوات را توانسته ایم افزایش ظرفیت دهیم و برنامه داریم که تا زمان پیک این میزان را به 3000 مگاوات برسانیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی در خصوص تامین سوخت نیروگاه های حرارتی، گفت: هر سال با سرد شدن هوا برای تامین سوخت نیروگاه ها با مشکل مواجه می شویم، اما امسال با تعاملی که با شرکت پخش و پالایش وزارت نفت داشتیم تاکنون مشکلی به وجود نیامده است.

طرزطلب میزان بدهی به شرکت گاز را زیر 50 میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: میزان بدهی به شرکت گاز قابل توجه نیست، چرا که از سال جدید قرار شد تا مبالغی بابت سوخت به شرکت گاز پرداخت شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تعمیر نیروگاه های برق

آخرین وضعیت تعمیر نیروگاه های برق