مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 04:262017-12-18بين الملل

یادداشت/ محمد سلیمی شعبده بازی برای سرپوش گذاشتن بر شکست ها


برای نیروی نظامی غول آسای آمریکا، باختن قافیه به ایران در جریان مبارزه با داعشی که با انواع سلاح های آمریکایی تامین می شد، رسوایی بزرگ به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " محمد سلیمی در روزنامه وطن امروز نوشت: شکست سنگین نظامی داعش و جمع شدن سفره حضورش در سوریه و عراق که به واسطه نقش پررنگ و غیرقابل فروکاستن ایران حاصل شد، تصویر قدرت نظامی آمریکا و همپیمانانش را در آنچه مبارزه با تروریسم می خوانند، به شکلی اساسی مخدوش کرد.

آمریکا در دوران افول اقتصادی هنوز قوی ترین و بلامنازع ترین نیروی نظامی جهان به حساب می آید و این باختن قافیه به ایران در جریان مبارزه با داعشی که با انواع و اقسام سلاح های آمریکایی تامین می شد، برای این نیروی نظامی غول آسا یک رسوایی و یک شکست بزرگ به حساب می آید.

کشوری که برای سال ها توسط آمریکا و همپیمانانش یک کشور حامی تروریسم معرفی شده بود حالا بساط یکی از بدترین و خونریزترین و ترسناک ترین گروه های تروریستی را که جهان تاکنون به خود دیده، جمع کرده است و این کار را حتی زودتر از ضرب الاجلی که فرمانده باصلابتش برای این کار تعیین کرده بود انجام داد.

حالا این تصویر منفی از ایران به چالش کشیده شده است و برنامه های آمریکا برای افزایش فشارها بر ایران مستلزم بازسازی این تصویر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمد سلیمی شعبده بازی برای سرپوش گذاشتن بر شکست ها

یادداشت/ محمد سلیمی شعبده بازی برای سرپوش گذاشتن بر شکست ها