مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 03:552017-12-18سياسي

کاهش سهم "سلامت" از هدفمندی یارانه ها/ درخواست اصلاح بودجه "پزشک خانواده"


رییس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت جزییات بودجه ای وزارت بهداشت در لایحه بودجه سال 97 را تشریح کرد و گفت: یکی از مشکلات ما در لایحه بودجه سال 97، - کاهش سهم "سلامت" از هدفمندی یارانه ها/ درخواست اصلاح بودجه "پزشک خانواده" رییس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت جزییات بودجه ای وزارت بهداشت در لایحه بودجه سال 97 را تشریح کرد و گفت: یکی از مشکلات ما در لایحه بودجه سال 97، میزان اعتبارات پزشک خانواده است و از مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که کمک کنند تا این ردیف اصلاح شود و به 2000 میلیارد تومان برسد.

دکتر مسعود ابوالحلاج در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جزییات اعتبارات وزارت بهداشت در لایحه بودجه سال 97، گفت: بودجه منابع و مصارف عمومی دولت در لایحه بودجه سال 97، بالغ بر 368 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده و حدود شش درصد رشد داشته است.

همچنین منابع بودجه کل کشور که شرکت های دولتی هم جزو آن هستند، به میزان 1194 میلیارد تومان در لایحه سال 97 پیش بینی شده که چهار درصد رشد داشته است.

بر این اساس می توان گفت که هزینه های عمومی در بودجه کل کشور در سال 97، حدود 23 درصد رشد دارد.

وی افزود: از بودجه کل کشور 65 درصد سهم هزینه ها، 14 درصد مربوط به تملک دارایی های سرمایه ای، هفت درصد مربوط به تملک دارایی های مالی و 14 درصد هم مربوط به درآمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سهم "سلامت" از هدفمندی یارانه ها/ درخواست اصلاح بودجه "پزشک خانواده"

کاهش سهم "سلامت" از هدفمندی یارانه ها/ درخواست اصلاح بودجه "پزشک خانواده"