مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 00:502017-12-17فناوري

چطور بسته اینترنت خود را راستی آزمایی کنیم؟


کم فروشی اینترنت یکی از مسائلی است که کاربران شرکت های اینترنتی مدام خود را با آن روبه رو می بینند؛ موضوعی که البته با واکنش وزیر ارتباطات هم رو به رو شده است.

- این در حالی است که علاوه بر راهکارهایی که برای کاهش مصرف مشترکان وجود دارد، مشترکان همچنین می توانند سرعت بسته خریداری شده را هم راستی آزمایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح غیرحجمی کردن اینترنت علی رغم تبلیغات وسیعی که پیرامون آن انجام شد اما به نظر می رسد که هنوز نتوانسته آن طور که باید رضایت کاربران را جلب کند؛ علت آن هم وجود سقفی برای مصرف کاربران است؛ در چنین شرایطی مشترکان باید علاوه بر حجم مصرفی خود نگاهی هم به سنجش سرعت بسته خریداری شده خود داشته باشند.

یکی از دغدغه های همیشگی کاربران بسته های اینترنتی، احتمال کمتر بودن حجم دریافتی نسبت به حجم خریداری شده است؛ امری که با در سایت خود امکان سنجش سرعت بسته های مختلف اینترنت از شرکت های مختلف فراهم آورده است.

با کلیک بر روی این لینک می توانید به این سامانه وصل شود.

حالا و با نهایی شدن طرح فروش اینترنت غیرحجمی توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت های ارائه دهنده اینترنت باید قیمت های خود را مبتنی بر سرعت به مشتریان خود بفروشند؛ امری که اطلاع از سرعت اینترنت توسط کاربران را بسیار بیشتر از گذشته ضروری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور بسته اینترنت خود را راستی آزمایی کنیم؟

چطور بسته اینترنت خود را راستی آزمایی کنیم؟