مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 23:012017-12-17سياسي

نحوه پرداخت یارانه ها با عدالت اجتماعی فاصله دارد


نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت به معنای این نیست که افراد دارا و ندار به یک شکل از منابع کشور بهره مند شوند و وضعیت فعلی پرداخت یارانه ها، - عدالت اجتماعی را هدف قرار داده است.

رضا کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به تصمیم اخیر دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص هدفمندی یارانه پرداختی اظهار کرد: نحوه پرداخت یارانه ها نیازمند بازنگری هایی بود تا تصمیم گیری در این حوزه کمک شایانی در حمایت بیشتر از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه و تأمین زیرساخت های مهم کشور داشته باشد.

وی افزود: مبالغ ناچیزی که به صورت ماهیانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود، گره گشای مشکلات مردم و خانواده ها نبوده و دردی از اقشار محروم جامعه را درمان نمی کند، در این میان می توان به واریز یارانه به خانواده هایی که نیاز آن چنانی به چنین مبالغی ندارند نیز اشاره کرد و این مسائل بر میزان حساسیت بیشتر نسبت به ساماندهی هر چه دقیق تر یارانه های پرداختی افزوده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی را برداشتن فاصله بین ثروتمندان و مستضعفان دانست و بیان کرد: وضعیت کنونی که در پرداخت یارانه ها مشاهده می شود با ایجاد عدالت اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پرداخت یارانه ها با عدالت اجتماعی فاصله دارد

نحوه پرداخت یارانه ها با عدالت اجتماعی فاصله دارد