مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 20:202017-12-17سياسي

تأکید وزیر دفاع بر تقویت بنیه دفاعی کشور


سرتیپ حاتمی در نشست امروز کمیسیون با اشاره به ابراز خصومت های آشکار علیه کشورمان بر تقویت بنیه دفاعی تاکید کرد.

- سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، درباره نشست عصر امروز یکشنبه 26 آذر این کمیسیون گفت: امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونانش در نشست امروز کمیسیون حضور یافتند و در مورد بودجه حوزه وزارت دفاع در لایحه بودجه سال 97 نظرات خود را مطرح کردند.

نقوی حسینی در این باره گفت: امیر حاتمی ضمن اشاره به دشمنی های آشکار علیه جمهوری اسلامی ایران، خصومت دشمنان در اظهارات بعضی مقامات کشورهای متجاوز را نیز آشکار دانست و از این جهت بر تقویت بنیه دفاعی تاکید کرد.

وی افزود: وزیر دفاع همچنین یادآور شد که با تلاش های صورت گرفته بخش عمده ای از مشکل حقوق و مزایای نیروهای مسلح حل شده است؛ البته عدم تحقق اختصاص 5% بودجه به بنیه دفاعی را نیز خاطرنشان کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حقوق و مزایای بازنشستگان نیروهای مسلح از موضوعات مورد توجه است، از این رو در لایحه بودجه، تقویت جدی آن پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: سپس محورهای مختلف بودجه حوزه وزارت دفاع، اعم از معیشت نیروهای مسلح، حقوق و مزایا، اماکن مسکونی خانه های سازمانی، اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر دفاع بر تقویت بنیه دفاعی کشور

تأکید وزیر دفاع بر تقویت بنیه دفاعی کشور