مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 18:102017-12-17بين الملل

پسر علی عبدالله صالح دست رد به سینه عربستان و امارات زد


" پایگاه مأرب پرس یمن به نقل از منابع فاش کرد که پسر علی عبدالله صالح با نپذیرفتن تمامی پیشنهادات برای برعهده گرفتن رهبری امور سیاسی و نظامی یمن در مرحله آتی، باعث غافلگیر شدن عربستان، امارات و کشورهای ائتلاف عربی ضد یمن شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه مأرب پرس، منابع گفتند احمد علی عبدالله صالح، پسر علی عبدالله صالح تمامی پیشنهادهای ارائه شده توسط یک کشور عربی حوزه خلیج فارس برای رهبری امور سیاسی و نظامی در مرحله آتی را رد کرده است که در رأس این پیشنهادها متحد ساختن کنگره مردمی سراسری، به راه انداختن یک شبکه ماهواره ای و ارائه حمایت مالی برای تمامی فعالیت ها جهت عملیاتی علیه انصارالله بود.

منابع گفتند، پس از آنکه تمامی هیئت ها تلاش کردند پسر علی عبدالله صالح را برای انجام این ماموریت در حال حاضر قانع کنند، اما وی این پیشنهادها را نپذیرفت و از اعتمادی که آن طرف ها برای وی قائل شدند، قدردانی نموده و اعلام کرد که از انجام هرگونه مأموریتی در آینده معذور است.

منابع با بیان اینکه موانعی در مقابل پسر علی عبدالله صالح برای رهبری هر اقدامی علیه انصارالله وجود دارد، گفتند، شورای امنیت با تحریم هایی که علیه پسر صالح اعمال کرده بود، باعث ایجاد موانعی بر سر راه او شده و دست وی را بسته است و پسر علی عبدالله صالح پیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر علی عبدالله صالح دست رد به سینه عربستان و امارات زد

پسر علی عبدالله صالح دست رد به سینه عربستان و امارات زد