مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 17:112017-12-17فرهنگي

اهمیت فرهنگ و توسعه آن کمتر از نان شب نیست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اهمیت فرهنگ و توسعه آن کمتر از نان شب نیست، گفت: توسعه فرهنگی در سایه تحول در نوع نگرش، - رفتار و کردار به موضوعیت و موجودیت خود دست می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز، محمد محمدپور در آیین اختتامیه ششمین جشنواره استانی داستان کوتاه شهید شاهی میانه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این برنامه، سطح جشنواره را از لحاظ کمی و کیفی بسیار خوب ارزیابی کرده و اظهار امیدواری کرد که در سال های آتی شاهد برگزاری این جشنواره در سطح منطقه ای و کشوری باشیم.

وی با اعلام اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای تمرکززدایی برگزاری جشنواره ها و همایش ها در مرکز استان کمر همت بسته است، افزود: مجموعه اداره کل ارشاد اسلامی حمایت ار برگزاری جشنواره های شهرستانی را در راس برنامه های خود قرار داده است.

محمدپور خواستار بررسی کمی و کیفی جشنواره استانی داستان کوتاه شهید شاهی شد و تاکید کرد: باید با تقویت نقاط مثبت و کاستن از نقاط ضعف نسبت به پربار کردن جشنواره های آتی اهتمام ورزیم.

وی گفت: شهیدان دینی بر گردن بشریت دارند زیرا در تاریخ بشر تاثیرگذار بوده اند و نقش آگاهی بخشی و حماسه آفرینی را با جانفشانی و از خود گذشتگی در جامعه به خوبی ایفا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت فرهنگ و توسعه آن کمتر از نان شب نیست

اهمیت فرهنگ و توسعه آن کمتر از نان شب نیست