مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 17:002017-12-17اقتصادي

حضور میوه و تره بار در فروشگاه های اینترنتی


مجموعه میوه گرام حاصل شناخت تجربی گروهی از جوانان کشور در بازار محصولات کشاورزی به خصوص میوه و تره بار است که سعی در برطرف کرد نیاز خانوارهای جامعه به صورت نوین دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، استراتژی میوه گرام" بر مبنای مشتری مداری و ایجاد رضایت مشتریان از خدمات نهاده شده است.

این مجموعه توانسته شرایطی را برای دریافت آسان شرح نیاز مشتری به محصول مورد نظر را فراهم کند و با زیرساخت مناسب در حداقل زمان ممکن آن را به دست همشهریان ساکن در شهر تهران برساند.

پیوند تجربه در امر میوه و تره بار با توسعه تکنولوژی شکل زیبایی از نحوه انجام کار به صورت ثبت سفارش آنلاین را برای مشتریان فراهم آورده است.

از مزایای این شیوه خرید محصول می توان به دریافت محصول با کیفیت بدون صرف وقت و هزینه بالا و مواجهه با مشکلاتی از قبیل ترافیک، جای پارک خودرو، صرف زمان طولانی، صف خرید، عدم رضایت از کیفیت محصول خریداری شده، تداخل امور روزمره و .

را نام برد.

می توان با اعتماد به میوه گرام با خیال آسوده زمان خود را صرف انجام امور دیگر کنید و سفارش خود را در حداقل زمان ممکن در محل مورد نظر به شرط سلامت محصول تحویل بگیرید.

این مجموعه در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران مستقر است و سفارشات را مستقیما از میدان مرکزی و با حذف واسطه ها و بدون در نظر گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میوه و تره بار در فروشگاه های اینترنتی

حضور میوه و تره بار در فروشگاه های اینترنتی