مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:512017-12-17سياسي

برهی 120 میلیارد تومانی شهرداری سنندج/ 2 ماه حقوق پرسنل شهرداری عقب افتاده است


شهردار سنندج از بدهی 120 میلیارد تومانی این شهرداری خبر داد و گفت: دو ماه حقوق پرسنل شهرداری عقب افتاده و به لحاظ درآمدی وضعیت خوبی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سنندج، حشمت الله صیدی در آخرین نشست هماهنگی برگزاری جشنواره ابوذر در استان که در صدا و سیمای کردستان برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به مردم از مهم ترین رسالت های شهرداری بوده و با وجود تمام مشکلات در راستای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

شهردار سنندج با بیان اینکه متاسفانه وضعیت مالی امروز شهرداری ها در کل کشور به ویژه در شهر سنندج چندان مطلوب نیست، اذعان داشت: در زمان معارفه بنده به عنوان شهردار براساس آمار و اطلاعاتی که ارائه شده بود میزان بدهی شهرداری سنندج 105 میلیارد تومان اعلام شد.

صیدی تصریح کرد: بعد از بررسی های انجام گرفته و طی این مدت مراجعات زیادی از سوی پیمانکاران مختلف داشته ایم و شهرداری سنندج بیش از 120 میلیارد تومان بدهی دارد.

وی با تاکید براینکه رقم بدهی های شهرداری سنندج بالا بوده و از سوی دیگر هم درآمد چندانی نداریم، گفت: متاسفانه در حال حاضر به دلیل نبود درآمد حقوق پرسنل زحمت کش این نهاد دو ماه عقب است.

شهردار سنندج اضافه کرد: نمی خواهم مرثیه بخوانم گفت: وضعیت مالی شهرداری بسیار خراب بوده تا جایی که برای اجرای پروژه های مهم که از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهی 120 میلیارد تومانی شهرداری سنندج/ 2 ماه حقوق پرسنل شهرداری عقب افتاده است

برهی 120 میلیارد تومانی شهرداری سنندج/ 2 ماه حقوق پرسنل شهرداری عقب افتاده است