مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:512017-12-17سياسي

بیش از 82 درصد کل محتوای جهان در فضای مجازی تصویری است/ استعدادها شناسایی شوند


معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بیش از 82 درصد کل محتوای جهان در فضای مجازی تصویری است، - گفت: می توان بخشی از این موضوعات را به اشاعه فرهنگ نماز اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، حمید ضیایی پور در سومین اجلاس استانی نماز با موضوع فضای مجازی و نماز که ظهر امروز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شود، با بیان اینکه طلاب و روحانیون باید با ارائه محتوای معارف اسلامی پاسخگوی نیازهای جامعه باشند، اظهار کرد: با توجه به تکنولوژی روز دنیا و فضای مجازی باید موضوعات مرتبط با نماز را در این فضاها منتشر کرد تا اثرگذاری بیشتری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی جشنواره تولید محتوای نماز اذعان کرد: شناسایی استعدادها در این بخش می تواند ما را به اهدافی که مدنظر داریم، رهنمون کند.

معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد: دستگاه های فرهنگی می توانند در خصوص ترویج نماز تلاش کنند که در این زمینه آموزش و پرورش می تواند نحوه ارتباط دانش آموزان با نماز را مدنظر قرار داده و گام های ارزنده ای در ترویج و تبیین آن بردارد.

ضیایی پور با بیان اینکه بیش از 82 درصد کل محتوای جهان در فضای مجازی تصویری است، اضافه کرد: می توان بخشی از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 82 درصد کل محتوای جهان در فضای مجازی تصویری است/ استعدادها شناسایی شوند

بیش از 82 درصد کل محتوای جهان در فضای مجازی تصویری است/ استعدادها شناسایی شوند