مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:512017-12-17اجتماعي

بررسی بحران دریاچه نمک قم در ستاد ملی احیای تالاب های کشور


معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: موضوع بحران دریاچه نمک قم می تواند در ستاد ملی احیای تالاب های کشور مطرح شده و برنامه ها و اعتبارات لازم برای آن تأمین شود و امیدواریم برای برطرف کردن این معضل، - کارگروه های منطقه ای تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، حمید ظهرابی جلسه ستاد ملی مقابله با گرد و غبار کشور اظهار کرد: منابع آبی استان قم متأثر از اقداماتی است که در استان های بالادست حوضه آبریز انجام می شود و متأسفانه امروز با کمبود شدید مواجه شده است.

وی در ادامه افزود: برای ارائه راهکارهای مناسب در زمینه مقابله با گرد و غبار در استان قم باید یک برنامه جامع بر اساس مطالعات ملی و منطقه ای تدوین شود و نمی توان با بخشی نگری و برنامه های محدود این مشکل را برطرف کنیم.

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه موضوع بحران دریاچه نمک قم می تواند در ستاد ملی احیای تالاب های کشور مطرح شده و برنامه ها و اعتبارات لازم برای آن تأمین شود، اظهار کرد: امیدواریم برای برطرف کردن این معضل، کارگروه های منطقه ای تشکیل شده و هماهنگی های لازم هرچه سریع تر انجام شود.

مدیر ملی ستاد مقابله با گرد و غبار کشور در این جلسه برطرف کردن معضل گرد و غبار در استان قم را نیازمند همکاری و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بحران دریاچه نمک قم در ستاد ملی احیای تالاب های کشور

بررسی بحران دریاچه نمک قم در ستاد ملی احیای تالاب های کشور