مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:502017-12-17دانش

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب نخبگان فاقد مدرک دانشگاهی در پارک علم و فناوری


این دانشگاه در نظر دارد در پارک علم و فناوری خود از کسانی که صاحب ایده و ابتکار و دانش حرفه ای، هستند اما مدرک دانشگاهی ندارند، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در نظر دارد در پارک علم و فناوری خود از کسانی که صاحب ایده و ابتکار و دانش حرفه ای، هستند اما مدرک دانشگاهی ندارند، دعوت کند تا از تجارب آنان برای محتوای آموزشی استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر امروز در حاشیه برگزاری پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند درصد از پژوهش های ارائه شده در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی امسال منطبق با نیاز جامعه و بازار کار است؟ گفت: قاعدتاً همه محصولاتی که امسال در نمایشگاه عرضه شد، منطبق با نیاز بازار است.

وی افزود: اگر هرکدام از این محصولات را تجزیه و تحلیل کنیم، خواهید دید که می تواند برای اشتغال جوانان و صاحبان حرفه مفید باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اشکال اساسی که درباره محصولات دانش بنیان و فعالیت های پژوهشی وجود دارد، این است که بین پژوهش و محصول تولیدشده و تجاری سازی و عرضه به بازار حلقه مفقوده ای وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب نخبگان فاقد مدرک دانشگاهی در پارک علم و فناوری

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب نخبگان فاقد مدرک دانشگاهی در پارک علم و فناوری