مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 14:552017-12-17اقتصادي

بودجه ایلام در لایحه بودجه 1450 میلیارد تومان است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: بودجه استان در لایحه بودجه سال 97 مبلغ 1450 میلیارد تومان است، اضافه کرد: 70 درصد از بودجه کل کشور به امور رفاهی و اجتماعی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله قیصوری در نشست خبری با موضوع ویژگی های لایحه بودجه سال 97 با تاکید بر اینکه تفاوت هایی در لایحه بودجه سال آینده با بودجه سنوات گذشته وجود دارد، اظهار کرد: در لایحه بودجه سال 97 تغییر رویکرد از بودجه ریزی سنتی به بودجه ریزی عملیاتی دیده می شود .

وی با اشاره به اینکه در بودجه 97 رسیدن به اهداف مدنظر بیش از گذشته لحاظ شده است، افزود: بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد ، انضباط مالی بیشتری ایجاد می شود و در این نوع بودجه ریزی ردیف بودجه های متمرکز برای سال 97 به میزان 11 درصد کاهش یافته است.

قیصوری با بیان اینکه در لایحه بودجه 97 از تعداد 337 ردیف بودجه ای به 138 ردیف کاهش صورت گرفته است، اضافه کرد: از جمله ویژگی های بودجه سال 97 می توان به عادلانه کردن پرداخت یارانه ها اشاره کرد چرا که روش اجرای هدفمندی یارانه ها با مشکلاتی همراه است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با تاکید بر اینکه 350 هزار میلیارد تومان یارانه در این سال ها پرداخت شده است، گفت: در طول سال می توان گفت که 48 هزار میلیارد تومان یارانه بین اقشار مختلف جامعه پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ایلام در لایحه بودجه 1450 میلیارد تومان است

بودجه ایلام در لایحه بودجه 1450 میلیارد تومان است