مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 13:252017-12-17فرهنگي

خبرهایی از تئاترهای که در تهران به صحنه می روند


آغاز اجرای «فُلان و چنان» در سنگلج، «المر،یک فیل رنگی رنگی» در پردیس تئاتر تهران، آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت های نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» و «آن سوی آینه» و.

- آغاز اجرای فُلان و چنان در سنگلج،  المر،یک فیل رنگی رنگی در پردیس تئاتر تهران، آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت های نمایش تب سرد روی پیشانی داغ و آن سوی آینه و.

از جمله خبرهای اجراهای تئاتری هستند.

نمایش فُلان و چِنان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا شاهبداغی از روز سه شنبه 28 آذرماه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش فُلان و چِنان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا شاهبداغی از روز سه شنبه 28 آذرماه در تماشاخانه سنگلج و در ساعت 19روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش که پیش تر در هجدهمین جشنواره آیینی- سنتی به روی صحنه رفت بازیگرانی چون قربان نجفی، مهناز خطیبی، افسانه میرباقری، بیتا آزادی ایفای نقش می کنند.

نمایش فُلان و چِنان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا شاهبداغی از روز سه شنبه 28 آذرماه در تماشاخانه سنگلج و در ساعت 19 روی صحنه خواهد رفت.

المر، یک فیل رنگی رنگی در پردیس تئاتر تهران المر، یک فیل رنگی رنگی به نویسندگی سارا الهیان و کارگردانی سید حسن حسینی چهارشنبه 29 آذرماه در پردیس تئاتر تهران به روی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی از تئاترهای که در تهران به صحنه می روند

خبرهایی از تئاترهای که در تهران به صحنه می روند