مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 13:202017-12-17دانش

افزایش حمایت های دانشگاه تهران از پایان نامه های دانشجویان


معاون پژوهشی دانشگاه تهران از افزایش حمایت های دانشگاه از پایان نامه های دانشجویان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد رحیمیان در نشست خبری بیست وششمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران که امروز در ساختمان معاونت پژوهشی این دانشگاه برگزار شد، بر لزوم هدفمند شدن پایان نامه های دانشجویان در دانشگاه تاکید کرد و گفت: حدود 10 هزار دانشجوی دوره دکتری، 25 هزار دانشجوی دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند که این سرمایه عظیم تحصیلی اگر بتوانند پایان نامه های خود را کاربردی و هدفمند کنند، نقشی موثر در رفع مشکلات کشور و همچنین توسعه جامعه ایفا خواهند کرد.

وی در ادامه از افزایش حمایت های مادی دانشگاه تهران از پایان نامه های دانشجویان خبر داد و گفت: بر اساس آیین نامه مصوب این دانشگاه در نظر داریم میزان حمایت های مادی از پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری را از یک تا چهار برابر افزایش دهیم.

در واقع پایان نامه هایی که بیشتر در جهت رفع نیازهای دستگاه های اجرایی کشور باشند، تا چهار برابر مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

معاون پژوهشی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در حالت عادی یک میلیون و 200 هزار تومان به عنوان کمک مادی به دانشجویان از طرف دانشگاه تهران ارائه می شود و بر اساس مصوبه حمایت از پایان نامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حمایت های دانشگاه تهران از پایان نامه های دانشجویان

افزایش حمایت های دانشگاه تهران از پایان نامه های دانشجویان