مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 13:052017-12-17اقتصادي

نقش لابی خودروسازان در آلودگی هوا!


رییس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروی فرسوده اظهار کرد: متاسفاته خودروسازان با لابی سنگین خود مانع اجرایی شدن قانون در رابطه با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده شدند بنابراین آنها نیز در آلودگی هوای کلان شهرها مقصرند.

- رییس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودروی فرسوده مطرح کرد: نقش لابی خودروسازان در آلودگی هوا! رییس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروی فرسوده اظهار کرد: متاسفاته خودروسازان با لابی سنگین خود مانع اجرایی شدن قانون در رابطه با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده شدند بنابراین آنها نیز در آلودگی هوای کلان شهرها مقصرند.

مصطفی جودی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال 1388 مصوبه ای به تصویب هیات دولت رسید که بر مبنای آن خودروسازان موظف شدند معادل 30 درصد تولیدات خود، خودروی فرسوده از رده خارج کنند.

وی با بیان اینکه با لابی سنگین خودروسازان حتی یک روز نیز این مصوبه اجرایی نشد، خاطرنشان کرد: در دولت فعلی نیز چند ماه پیش مصوب شد خودروسازان به ازای تولید خودروهای پرمصرف با مصرف سوخت 8 تا 8.

5 لیتر و بیشتر، یک خودروی فرسوده را از رده خارج کنند.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروی فرسوده ادامه داد: متاسفانه این بار نیز لابی خودروسازان مانع اجرایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش لابی خودروسازان در آلودگی هوا!

نقش لابی خودروسازان در آلودگی هوا!